LaserGame

Ooh vad det var kul att spela Laser Game! Och gissa vem som var bäst... JAG!  Åtminstone om jag får säga det själv. Och det får jag ju för det här är min blogg.

Det var mitt lag snyltarna mot meatballs (översättn köttbullar).

Meatballs - 134 poäng
Snyltarna - 616 poäng (klar jordskredsseger!!!)

Jag träffade köttbullarna 120 gånger och tog deras bas en gång... Vilket resulterade i att jag fick 14 700 poäng... Något jag är ganska stolt över! Det rankade mig till 2a i laget. Och eftersom jag hade en nästan 16% träffsäkerhet rankades jag i den kategorin 1a. Vilket innebär att jag i genomsnitt var bäst av alla på hela Lasergame. Om jag får säga det själv alltså.

Nu kanske ni undrar varför jag är så kaxig. Men det tillåter jag mig själv att vara. Jag har haft en dag av rent helvete. Eller dagar rättare sagt. Och hade jag inte kört lasergame och haft så kul som jag hade skulle den här dagen varit så totalt meningslös. Jag är glad! Och vill tacka mina kära korridorers för att vi tog tummen ur och gjorde detta!

Om jag ska säga som det är, så ser jag en klar förbättring från min sida. Förra gången jag spelade - förlorade jag. Undrar hur det går nästa gång. Är lite sugen på att dra ihop ett gäng på jullovet när jag är hemma och spela. Det ligger faktiskt inte så långt ifrån mig (läs: mammas lägenhet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback