ABC-lista

Såg en blogg med denna lista. Och eftersom jag gör vad jag känner för idag så tänkte jag göra den. Man ska hitta minst en artist/band för varje bokstav. Äh. Jag gav upp där mot slutet.

A lcazar, (The) Ark
B eatles, (The) Boo Radleys
C easars (Palace)
D avid & the citizens, (The) Darkness
E lvis, Europe
G uillemots, Gogol Bordello
H åkan Hellström
I mperiet, Infinite mass
J ackson 5, Johnossi
K illers, Kanye West, Kalle Baah
L ars Vegas, Lasse Lindh, Laleh
M ötley Crue, Marilyn Manson, (The) Motorhomes, Mando Diao
N ina Rochelle
O rup
P atrik Isaksson, (The) Poodles
Q ueen
R ascal, Ray Charles
S ten & Stanley, Sweet, Sugarplum Fairy
T akida, Teddybears STHLM, Tough Alliance
U ggla
V erve, Vapnet
W ilmer X, White stripes
X & Y (här fuskar jag och tar ett album istället)
Y es
Z eppelin
Å ke (?)
Ä ääh
Ö sten med resten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback