100 (Tack syster!)

1. Jag är överbelamrdad med träningsvärk.
2. Jag har en tatuering med en dödskalle.
3. Jag har bott i Ringarum, Söderköping, Norrköping och Kalmar.
4. Jag blir full alldeles för ofta och för mycket.
5. Jag går på golv, asfalt, gräs och ibland snö.
6. Jag är beroende av min familj och mina vänner.
7. Dumle är inte mitt favoritgodis. Och ska jag äta Dumle föredrar jag den med chokladfyllning.
8. Jag älskar min telefon.
9. Jag tycker att djur är spännande att titta på på AnimalPlanet.
10. Det stör mig när folk får veta ovanstående åsikt och säger "Du tittar på tv för mycket!".
11. Jag gick på pappas gräsmattor några år.

12. Jag har fobi för att tappa kontrollen.

13. Jag har en mängd piercingar i öronen och en i tungan.
14. Min skostorlek är 40.

15. Jag älskar att uppfinna nya saker.

16. Jag tycker om när mitt rum är städat.
17. När jag var liten var jag jättesöt och drömde om att bli skådespelerska eller sångerska.

18. Jag pratar 2 språk flytande, svenska och engelska.
19. Jag kan vara ganska nervös första gången jag träffar en person
20. När jag var liten läste jag nästan alla Roald Dahls böcker.
21. Jag lärde mig prata av bara farten.

22. När jag var liten var jag blyg och glad.

23. När jag var yngre såg jag läskiga monster och varelser varje morgon på julafton.

24. Jag är allergisk mot pälsdjur.

25. Jag har väldigt kort sladd till min datamus, vilket medför att jag måste ha datorn jättelångt in på skrivbordet.

26. Jag ser bättre med glasögon än utan, men använder dom helst inte.
27. Jag tycker om att spela dum och larva mig.
28. Jag har opererat mig själv med synålar, väldigt många gånger (det är kul!).

29. Jag diskar allt jag använder i köket.

30. Jag har haft problem med mitt självförtroende.
31. Det bästa jag vet är att skratta.
32. Mitt rum är rörigt, som vanligt... Fan!
33. Jag har stora ögon.
34. Igår spelade jag lasergame med mina grannar.
35.  Jag har två syskon.
36. Om tio år arbetar jag inte - jag har gift mig rikt! (Alternativt jobbar med något betydelsefullt)

37. Jag ångrar väldigt mycket, men fokuserar på annat istället.
38. Jag tror på mig själv.

39. Min största och första idol var Roxette (och min storasyster).
40. Den allra första uppsatsen skrev jag i tvåan och den handlade fjällrävar.

41. Jag tycker om att bada bubbelbad.
42. Jag vägde mer än jag trodde i antal kg när jag vägde mig senast

43. Jag hatade åska när jag var liten.
44. Jag är ganska lättroad ibland
45. Jag kan somna gott när jag har gått och lagt mig.
46. Jag älskar att shoppa loss när jag känner att det klirrat till i kassan.
47. Om jag någonsin skaffar barn vill jag att dom ska heta Bärndt-Owuä... Nä jag vet inte. Och hade jag vetat skulle jag inte avslöjat det här ändå, för det är hemligt!
48. Jag hatar verkligen när jag inte vaknar på mornarna och försover mig.
49. Jag vill ha fler helgdagar i veckan.
50. Jag älskar jeans som passar mig, men hatar att jag aldrig orkar prova byxor i butikerna.
51. Jag älskar verkligen att titta mig i spegeln och känna mig stolt över vad jag ser.
52. Jag tänker leva innan jag dör.
53. Min dröm är att mina galnaste och mest otroliga drömmar ska slå in.
54. Jag tycker om att bo på Gladan.
55. Jag har halvtaskigt minne och kommer ihåg sådant jag vill komma ihåg (selektivt minne).
56. Jag försöker alltid sjunga med musiken jag lyssnar på fast ibland tror jag folk tycker det är irriterande.
57. Jag är väldigt snäll.
58. Jag blev kallad Fredag en gång (de trodde helt och fullt ärligt att jag hette Fredag).
59. Jag och mina kompisar brukade hitta på cirkusar när vi var typ 7 år!
60. Första filmen jag såg på bio var Den lilla sjöjungfrun (var skiträdd!).
61. Jag vill bo i en villa när jag blir stor.
62. Vi singlar bör vara snygga så vi får ragg lite då och då (?)
63. När man mår som sämst piggar alltid ett träningspass upp.Prövade senast idag.
64. Jag kan inte vara utan mat i ett helt dygn. Har inte testat det heller.
65. Jag vill verkligen ha en katt, men kan inte eftersom jag inte tål dom.
66. Jag vill kunna spela trummor.
67. Jag gick på buggkurs när jag var mindre
68. Jag hatar den människa som uppfann choklad! Ett djävulens påfund så syndigt gott som det är.
69. Jag gick ut med många poäng i nian
70. Mitt snitt efter gymnasiet ligger runt 17,4 för att vara exakt.
71. Jag tror starkt på att livet tar slut när man dör.
72. Jag hatar killar som ska försöka imponera med att flasha med att han har pengar.
73. Jag har två systrar, som heter Johanna och Josefin.
74. Jag har väldigt lite kontakt med alldeles för många människor. Det är synd!
75. Första fyllan jag hade var jag 16 år.
76. Första kyssen var jag 16 och killen var dum i huvet.
77. Min första pojkvän var en äkta italienare... Haha! Nä. Vi var nog inte ihop han och jag...
78. Jag stör mig på när saker försvinner trots att jag lagt dom på "ett bra ställe".
79. Jag hatar min snorpappershög.
80. Jag älskar min svarta skjortklänning.
81. Jag har ett eget radioprogram tillsammans med Jenny.
82. Jag brukar ha smycken på mig, men mer på fest än till vardags.
83. Min uppväxt var omväxlande men på det stora hela en positiv upplevelse.
84. Jag anser att alla religioner är trevligt att studera, men det förstör många människor och relationer mellan hela länder.
85. Jag har väldigt mkt komplex över mina fötter.
86. Jag går alltid ut på sommaren utan mössa och vantar.
87. Jag kan vara en riktig bitch men jag föredrar att inte vara det.
88. Jag är ganska dålig på att bli klar med saker i tid.
89. Jag stör mig otroligt mkt på när folk inte gör som de lovat.
90. Jag avskyr anslagstavlor och tycker att de borde brännas på bål
91. Jag tycker att politik är intressant.
92. Jag är expert på att inbilla mig jag hinner färdigt med något, när jag i själva verket inte gör det.
93. Jag vill prova att bo i kollektiv någon gång i mitt liv
94. Jag tror att jag kommer bli framgångsrik när jag blir stor
95. Om jag någonsin gifter mig så är det för att jag vill.
96. Jag hade en väldigt nära relation till mina gosedjur när jag var liten.
97. Jag har alltid älskat mamma.
98. Jag föddes i februari för snart 21 år sedan.
99. Jag är lite rädd för att bli gammal.
100. Jag tänker inte dö förrän jag gjort allt det jag velat göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback