Ventilering?

Jag skulle vilja ventilera mig litet. Men allra helst skulle jag nog vilja ventilera mitt rum och kasta bort allt som finns här. Anledningarna är många, men orden få. Kort och gott: jag har för mycket att göra och tänka på!

Duggan gick bra igår. Idag har jag pysslat med ekologiprojektet hela dagen och ska spendera resten med att läsa i Miljöeffekterboken. Någonstans ska jag pilla in ett samtal med Jenny angående hur vi ska ta oss till Hultsfredsfestivalen (jag har fått ledigt från tisdag - söndag den veckan). Postat vad som känns som fem hundra miljarder brev å SPIIK's (min studentförening) vägnar både igår och idag.

Det värsta är (just nu): jag har inte ätit sedan lunch och maten är inte klar ännu. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback