Liksom bara att beropå ingenting alls...

Mina trogna läsare (har jag några sådana?) vill kanske veta varför jag inte skrivit en enda blogganteckning under hela helgen. Var bortrest. På Gotland (det har jag skrivit). Stooor studentfest, med folk från hela landet.

Det var riktigt trevligt. Och lite EXTRA trevligt eftersom det var så fruktansvärt fint (och varmt) väder! Men bara för att sluta oroa vissa oroade så ersätter inte AG-resan Mik's och min framtida Bullen-resa (se blogg den 3e maj 3006). För de som vet om det finns det också ännu en anledning till varför jag skriver så, men det behöver vi inte rota i nu. Man kan säga att det har med alkohol och missförstånd att göra.

Tänkte bara påpeka att missförstånd är till för att lösas och Mik såg till så att vi nu får byta overallsärm med varandra.

Förlåt till dig vars märke jag råkade rycka bort!


Förresten... De flesta kom hem som röda kräftor ifrån AG. Utom jag. Jag blev negerbrun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback