Killing me softly...

Muntlig presentation av bakterie-projekt. Gick bra.

Känner mig extremt kortfattad idag. Det är jag nog också. Har stor lust att stänga in mig på rummet och sova ända till fredag kl 13:00. Vill helt enkelt ligga i ide 1½ dygn ungefär. Inte så mycket begärt. Eller?

Hur motiverad blir man att läsa en bok på 200 sidor när man precis avslutat fyra andra moment? Jag vill inte ha tenta på fredag. Har världens största tentaångest just nu och det är så jobbigt så det är inte sant! Vill så gärna klara tentan, men jag klarar liksom inte riktigt att motivera mig själv till att plugga. Please kill me.


Kommentarer
Postat av: Passion

du fixar tentan! inga problem, du e ju duktig ju!
Kram på dig!

2006-05-31 @ 21:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback