Inför capsen.

Igår var lite halvcrazy. Jag var crazy! Råkade av okänd anledning komma in på Ernesto vid halv ett utan att betala ett öre. De hade slutat släppa in folk. Utom mig förståss. Jag var ett exeptionellt undantag! Tyvärr var det alldeles för mycket folk för att jag skulle kunna ha riktigt roligt.

Innan dess spelade vi ölspelet på Gladan: jag, Beccy, Anna och Mik. Vet inte vem som vann, men jag utser mig frivilligt till vinnare! (Det är lugnt tjejer, jag tar på mig det ansvaret som det innebär.) Gick strax efter elva, mot Ernesto. Men kön var tok för lång. Orka.

Vi gick till O'learys bredvid. Jag körde ett varv med gocart-race mot Micke. Eftersom han tjyvtränat så hade ju jag ingen chans att vinna. Var ju tvungen att både lära mig manövrera maskinen och sen komma igång och vinna över han, och det blev lite mycket på en gång. Lät han vinna.

Sedan mot KM. Där var också en hel del folk (allmänt mycket folk ute, och Palace var riktigt osmarta och hade INTE öppet!?). Vi satte oss ned, men jag kände att: Nää Mik kan ju inte vara på Ernesto alldeles ensam! Så jag gick dit. Resten har jag redan talat om.

Klev ut från svetten (a k a Ernestos dansgolv) och ut i friska luften. Hämtade min jacka och gick tillbaks till KM. Men det var för sent. De stängde kl 01:00 och jag kom dit 00:56. Anna, Beccy... Med flera... Kom ut och vi gick åter igen till Gladan.

Sydde klart ett märke på overallen (jag är dålig på att efterfesta). De andra spelade Ölspelet och tjatade på att jag skulle vara med, men jag var alldeles för trött för det. Gick in och la mig på rummet och somnade istället. Det var mycket roligare!




Vaknade tidigt idag, långt innan klockan började ringa. Har vart på BoM och sedan spelat in en scen till Nollefilmen. Ska plugga och sy lite på overallen nu inför capsen.

Kommentarer
Postat av: Mik

Okänd anledning?! Det var för fan jag som fixa in dig!! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback