Plättorgie

Jag hade en plättorgie på 6st plättar. Och jävlar vad mätt jag är. Och så ont i magen jag har!

Förvisso skulle man kunna misstänka att en del utav magontet har med min stress att göra. Fast jag skulle nog snarare kalla det tidsbrist, för jag är nog inte så stressad som jag kanske tror.

Alla dagar (förutom igår (onsdag)) har jag tänkt att; jag ska lämna tillbaka linnet och byta stav i tungan. Och lika många dagar har jag inte gjort detta. Idag är sista dagen för återlämning (eller återskickning som man kanske borde säga) för linnet som jag beställt ifrån H&M Rowells. Och om tio minuter (klockan 1630)ska jag på möte nr1. Klockan 1700 ska jag befinna mig hemma och vara på möte nr2. Möte nr2 kan ta både jättelång och jättekort tid.

Om nu möte nr2 tar kort tid så hinner jag att lämna tillbaka linnet (på Pressbyrån). Men byta stav kommer jag inte att hinna med. Vad jag även skulle ha velat hinna med under dagen är att hämta hem min dator som just nu befinner sig på Pressbyrån. Vad som värre är; linnet ska inte till samma Pressbyrå som jag ska hämta datorn på. Och när stänger egentligen dessa Pressbyråer?

Är det konstigt att jag har ont i magen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback