På sistone...

Jag har vunnit 50kr på en trisslott  (köpte en Tian och vann inget mer - man ska sluta på topp!).
Jag har bakat en äppelpaj och en kladdkaka.
Har även gjort en pizza och lite bröd.
Köpt en vårjacka (som jag nog ska byta ut eftersom den verkar lite felsydd).
Haft möte med "min personliga tränare" och utfört träningsprogrammet en gång.
Njutit utav vårvädret.
Städat min lägenhet (och därigenom hållit mitt löfte).
Varit på kickout för KARMA (en mässa), och därefter på kåren.
Tvättat och vikt tvätt.
Pillat med ett CAD-program för första gången i mitt liv.
Anmält mig som hårmodell (söndag).
Hittat på en egen drink (passoa, malibu och 7up).
Betalat en H&M-räkning och insett att jag eventuellt ska sluta handla kläder på postorder.
Bestämt datum för Tyskland-tripp.
Mätt mitt rum och tippat på hur många sovplatser där finnes.
Ratat Sex inspextors (tisdagstradition i korridoren) till förmån för en film jag redan sett.
Varit på BoM (en del av högskolan) för första gången.
Inte blivit övertalad av en Vodafone-försäljare (men det kunde varit nära).
Prövat en enorm BH.
Betalat avgiften för AbsolutGotland (studentfest).
Blivit medlem på ännu en community (varför?!).
Köpt ett nytt lås till källarförrådet (det gamla blev uppklippt av ett par tjuvar, men vad jag har märkt tog dom nog ingenting).
Spanat in en moderiktig kavaj samt en skitfin top på stan (Anna ska köpa båda två!).


Sen kommer jag nog inte på något mer.  Ovanstående saker har skett under den senaste veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback