Öh, Frida! Hur gick det för dig?

Ja vad tror du. Jag räknar med omtenta, igen. Men vad gör det? Jag är (och var det hela tiden) inställd på att fixa omtentan istället. Det jävligaste är ju att alla ska gnugga in det i mina sår ändå. Förra gången hade jag lite hopp för mig själv. Nu är det borta, så det är liksom inte roligt alls.

Har unnat mig en träningsfri dag. (Vad är det att unna sig egentligen?) Nä det har jag inte. Jag var i skolan till jättesent och gjorde NÄSTAN-MEN-ÄNDÅ-INTE-ALLS klart projektet. Jäkla Ellen som fick gå iväg tidigt och bli serverad mat! Grr!

Fast en av förfrågningarna toppade alla. Den handlade inte ens om den här tentan. Snacka om att jag inte ville prata om den. Dessutom minns jag inte hurdant resultat jag fått. Jo det gör jag, men inte poängmässigt. Eller jo, det gör jag visst. Ha! =)

Kommentarer
Postat av: mik

jag frågade faktiskt för att jag ville vara snäll. för att jag glömde säga lycka till. men jaja..

2006-03-21 @ 01:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback