Internutbildning

Internutbildning för institutions-, programföreningar-, sektions- och studentföreningsstyrelser that is. Igår alltså.

Dagen började kl 09:30, men som den morgonpigga människa jag (o)lyckligtvis har blivit klev jag upp i god tid (till skillnad från i onsdags då jag skulle vara på biblioteket 07:00 och vaknade 07:05). Dessvärre lider jag förmodligen utav något slags tvångssyndrom, eftersom jag inte kom hemifrån förrän 09:25 och kom till skolan strax EFTER 09:30.

Jag kan inte komma i tid. Jag har glömt bort hur man gör! Åtminstone inte hur man kommer i tid till skolan.

Förmiddagen bestod mestadels utav repetition sedan överlämningshelgen för två veckor sedan. Därefter skulle vi ha lunch, men eftersom den skulle dröja en liten stund gick Anna, Ellen och jag upp till en datasal för att kolla mail och annat halvviktigt. Vi var där i cirkus fem minuter. När vi kommer ned, och maten (sallad) var framme, så tog maten slut. Precis framför oss!

Detta "slut på mat"-fenomenet är mycket märkligt, då det åtminstone från våran styrelse redan fattades tre personer som egentligen skulle ha närvarat.

Vi gick hem och åt.

Eftermiddagen var en smula mer givande, men inte mycket. Tre lekar, en ljudlek, detektiv-mördare-leken och en flytta-dig-när-din-siffra-kommer-på-tärningen-lek. Sedan var vi klara.

Jag hängde med CNaS-styrelsen till Norrgård (i väntan på att vi skulle tillbaks till Gladan) och köpte en korv (a k a Beccys, Miks, Jennys... osv programmärke). Därefter for vi hem.

Plattade håret (jeez vad jag har långt hår nu!). Jaha.

Härefter bespar jag dig detaljerna så du slipper läsa allt om vad som hände, för det orkar jag ändå inte redogöra för. I korta drag: sittning, mellanfest på Gladan (jag var tråkig och kollade på film med Jeppe och Martin), kåren, puben, kåren, Gladan, ovanför Maxims, Gladan. Det var min kväll det.

Ett jäkla flängande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback