Har du mitt nummer?

Det verkar som om att folk ger bort mitt nummer till höger och vänster. Nu är det någon snubbe som har ringt mig typ fyra gånger och varje gång konstaterat att han kommit fel. Och det har han för jag heter då inte Pia..? Ganska nära förståss, men jag känner inte igen den rösten så jag får hoppas att det inte är någon förlust att avstå ifrån att prata mer med han.

Tradition ja. Jag gav bort mitt nummer till Emma igår, men det är ju en helt annan sak. Fast det kanske inte är så big deal om det är jag eller någon annan som ger, det är ju ändå samma nummer som ges bort.

*** chokladpaus ***

Nåja. Tur att jag inte är den tråkiga typen som blir sur av allt och inget. Kanske borde byta till Comviq igen så jag får bonus när folk jag inte känner ringer mig?

Kommentarer
Postat av: mik

inte blir sur för vad som helst.. nänä! :P

2006-03-26 @ 15:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback