Så var det inga studenter kvar...

Min lilla lillasyster sprang ut igår. Helt tokigt vad gamla alla börjar bli. Det är lite jobbigt. Vi ska ju vara små och leka hela dagarna och inte ha koll på någonting allvarligt alls.

Baksmällan kom i form av mängder med disk som tydligen jag måste ta hand om. Segt som sjutton! Annars mår jag som vanligt bra. Det är en gudagåva, som sagt.

Betalade 200kr för att få vara inne på Palace en stund och sen gå in på Otten för att ha lite halvkul. Okej, nu låter jag nog lite överdrivet negativ. Jag hade trevligt! Träffade några gamla klasskompisar jag inte sett på väldigt länge. Annars kände jag inte igen en kotte. Men så är det väl när man flyttat till annan stad.




Svar på en kommentar ang Svärtinge och Krokek: Skog som skog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback