Hultsfredsfestivalen

Bäst hitills! Det var länge sedan jag hade så kul! Wanna go back!!!

Bästa konsert: Gogol Bordello
Bästa band: Hmm...
Bästa camp: Bordellen Ertenellen
Bästa tatuering: Sebastiania (okej, jag kan tänka mig Ertenellen och Czhesch)
Bästa frisyr: Min var rätt bra, men Jennys var klockren (som jag gjorde)

Värsta konsert: Alla vi inte fick plats på, utan tvingades stå utanför. Kaizers Orchestra var inte heller så kul (hade inte hört dem innan och öppninglåten var lite småtrist) Fast det ska påpekas att jag gillade deras musik! Lou Reed var inte så jäkla het han heller.
Värsta band: Ha! De såg jag inte ens. Jag lyssnar bara på bra musik!
Värsta camp: Den på fältet. Eller på vägen till festivalområdet. Att folk orkar bo bredvid kisslukten.
Värsta tatuering: Skulle nog vilja säga fötterna, även om de var snygga. Gick ju bort efter tre sekunder.
Värsta frisyr: Min, på söndagen. Fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback