Gaaaasa!

Heja mig! Jag hade sönder pappas gräsklippartraktor säkert flera gånger. Men, HEJA MIG! jag lagade den ju. Börnade på som sjutton på farfars gräsmatta, men han ändå inte klart. Hoppas att han blev glad.

Lämnade innan dess Josefin och hennes vänner någonstans mitt in the middle of nowhere långt bort åt helvete utanför Svärtinge. På hemvägen handlade jag åt pappa och tankade. För MINA pengar. Han har inte satt in några cash på sitt tank-kort. Första gången jag tankade för mina egna pengar. Wierd.

Har köpt en studentsak till min syster idag. Vet inte riktigt vad jag ska ge henne. Vet ju inte vad det är hon har.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Utanför Svärtinge va! Utanför Krokek annars. ;p

Men det spelade väl kanske ingen roll.

2006-06-08 @ 00:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback