Måndags vånda..?

Knappast!
Låt mig börja med en summering utav helgen:

FREDAG
Vaknade. Åt frukost. Gick och handlade på Maxi med Ellen. Tränade (detta är en ny fredagstradition för min del; RPM och Core på fredagseftermiddagar). Bakade pizza (och även senare kladdkaka) och glodde på film med Ellen, samt även Jesper och Martin som dock bangade efter första filmen.

LÖRDAG
Vaknade. Åt frukost. Tränade; Body Balance och en smula på maskinerna (herregud vad jag är duktig helt plötsligt). Köpte mitt första vin (jag har redan berättat om det). Sov ett par timmar. Gjorde mig iordning. Melodifestival och förfest. Kåren.

SÖNDAG
Absolut ingenting. Glodde mest på tv. Var seg som sjutton. Svullade lite negerbollssmet.

- - -

Alltså, idag måndag, är ingen dålig dag eftersom gårdagen var rent ut sagt en av de tråkigaste dagarna jag någonsin upplevt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback