Too early & Too late

Jag kom till BBS ungefär två minuter innan avsatt tid  (11:30). När klockan blev 11:38 undrade jag om jag hade tagit fel på tiden, och skulle ha varit där 10:30 istället. Gick in en sväng i byggnaden och tittade, men hittade inga Sif:are. Gick ut igen. Satt mig ned på en bänk och väntade. Tänkte att ifall de nu redan skulle vara här så är de ju faktiskt två, så en av dem kan leta efter mig (lite vilsen i skogen-scenario?).

Sedan kom dom. Lite sent. Tackochlov tänkte jag, eftersom det innebar att:
1) Jag var i tid.
2) Jag var inte försenad.
3) Jag var inte där i onödan.

Det hela gick ganska smärtfritt. Det var okej att vi stod där och vi blev till och med ditvisade till den plats där vi skulle stå. Alla var positiva. Good!

Resultat: Inga nya medlemmar. Jag lärde mig inte så mycket, men ändå är det givande att stå där för att synas och bli lite "varm i kläderna". Mer än innan åtminstone.
Icke Sif-relaterat resultat: Jag fick skoskav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback