Tentahelvete

Klockan 09:00 börjar tentan imorgonbitti. Klockan 11:00 börjar stepen. It's most likely for me to skip trying and go to friskis instead. Kommer ändå inte klara tentan. Men jag ska gå dit i alla fall. Trots att jag missar julkalendern (men den går ju som tur är på kvällen igen).

Det är den första omtentan i just denna kurs. Men sammanlagt ligger jag nu 9 poäng efter. Och alla dom är fysik. Samband? Jag ska försöka satsa på att klara matten i alla fall. Vi har ju (tror jag?) två ordinarie tentor där. Har vi inte det - ska jag klara första omtentan. Har nämligen för den som inte vet missat mer än hälften av alla föreläsningar. Av olika anledningar.

Nåväl. Dags för sömn kanske, så jag orkar upp imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback