På mitt skrivbord...

På mitt skrivbord ligger en handduk. Här står även ett tomt mjölkpaket. Två bägare med före detta alkoholhaltigt innehåll. Grannen nedanför spelar hemsk musik. Jag är trött och kan antagligen somna trots skränet nedifrån. Grovt beräknat är ungefär tre personer irriterade på mig. En fjärde (Ellen) fick jag aldrig tag på när det väl gällde. Min sms-signal går varm och mina fötter bultar av trötthet. Jag vill somna så otroligt gärna.

Mycket alkohol har sipprat ned längs min hals ikväll, kanske mer på någon annan. Många har jag talat med och några andra inte. Vissa var (enligt förväntan) totalt tomma i bollen och andra inte alls så positiva som jag hoppats på. Varför jag nu hade hoppats på det.

Några är irriterade på mig. Några tycker om mig. Några står kvar utan åsikt. För att vara en vit kväll så känner jag mig väldigt nöjd. Fin var jag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback