Liten reflektion.

Hur skulle jag summera mitt år med ett ord? Är det ens möjligt?

  • Piercat mig i tungan
  • Fyllt 20 år
  • Haft en "egen" strippa sjunga för mig (manlig of course)
  • Studentfestat till max (AG, Kvastkampen, Nollning, Novischen... och annan skit)
  • Sett min syster ta studenten
  • Fått en till systerdotter
  • Varit på Hultsfredsfestivalen
  • Jobbat i Kolmården för tredje året i rad
  • Varit i Bulgarien (och Sunny Beach) för andra gången
  • Badat i Stockholm (aldrig gjort förut)
  • Åkt på spritresa till Tyskland
  • Tagit ut piercingen igen
  • Börjat dricka Aloe Vera
  • Skolkat
  • Klarat tentor jag inte trodde jag skulle klara
  • Suttit som publik till Peter Jihdes talkshow
  • Varit på utebio
  • Haft två anställningsintervjuer på en och samma vecka
  • Fått håret klippt i "riskabel" frisyr (hårmodell)
  • Varit i Växjö för första gången
  • Buggat till Arvingarna
  • Fått sms från en okänd människa som jag sedan träffade
  • Gett bort Kiss & Bajs i julklapp till mina systerdöttrar
  • Varit med och anordnat en ganska stor studentfest
  • Skaffat ett extrajobb (Sif)
  • Varit på den roligaste efterfesten jag upplevt hittills
  • Jobbat på kåren (och "bestämt" att jag ska vara med i ett nytt(?) publag nästa termin)
  • Lånat farfars bil i ungefär två veckor
  • Blåstest på midsommardagen (i år igen!)
  • Försökt hoppa av på min post som kassör - men misslyckades
  • Vart ute på juldagen för första gången (och vi var verkligen mer ute än inne)
  • Köpt en Walkmantelefon (finally!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback