Jobbarjulbordssittning

Igår var det julbord tillika jobbarsittning på kåren. Jisses, det var kul!

Fast en sak var inte kul. Och det var att när vi lekte en "hämta det här först"-lek så hittade jag ingen av de grejer vi skulle hitta. Jag kände mig lite dålig. Men jag försökte. Och mitt lag hjälpte mig lite. Kidde ställde upp som både dalahäst och röd bh. Och vi gjorde om en reklamkondom från KARMA till en Näcken-kondom. Det var bra gjort tycker jag!

Vi (SPIIKnykter) vann inte. Det gjorde Hustomtarna. Fast på ett sätt kan man nästan säga att vi vann, för alla Hustomtar är SPIIKare.

Alltså... Nu när jag sitter här och tänker efter så inser jag att jag inte alls kan peka på vad som var exakt kul med sittningen. Och i vissa fall kanske den kändes lite långdragen. Men det var trevligt folk, trevlig stämning, god mat och helheltskänslan är att jag hade kul. Faktiskt!

Mellanfesten var kul! Kårkvällen var roligast! Efterfesten (???) sög. Just nu är jag hungrig och känner mig... Ja, som sig bör. Dags för min dagliga morgonsmoothie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback