Jag hittade en lista (nr 6)

Hur många gånger har du varit riktigt kär?: Oj. När jag räknade blev det rätt många så jag slutade räkna när jag kom till fem. Men det är väl med viss modifikation kan jag tänka. Minst fyra av dom tog plats på dagis och upp till mellanstadiet. Så det räknas väl kanske inte. Haha!
Brukar du göra olagliga saker?: Håller på just nu... BWAHAHAHA!
Vilket namn är det finaste du vet, och varför?: Frida! Nä... Jag vet inte. Det går i perioder. Men just nu måste jag nog säga Frida i alla fall... I alla dess olika former.
Vems (kändis) liv skulle du helst vilja ha för en dag?: Han som spelar Stålmannen i Superman Returns. ÅÅÅÅH han är så snygg!!! Skulle beundra min snygghet i spegeln hela dagen och bli kär i mig själv så han är kär i mig när jag blir mig själv igen.
Skulle du vilja slå igenom som skådis eller sångerska?: Det är min lifelongdream sen jag var en skrutt. Så ja. Sen om jag vill bli kändis eller ej - det förtäljer som sagt inte frågan. Så den var bra formulerad.
Färg på dina underbyxor / kalsonger just nu?: Jag har varken underbyxor (???) eller kalsonger på mig. Men det jag antar ni frågar efter är mintgrönt.
Vad är en lämplig ålder att börja sminka sig, tycker du?: Eeh..? Va? Jaa... Vetesjutton. Jag började väl med lite kajalpenna och mascara någon gång på mellanstadiet? Eller högstadiet?
Vem blir du oftast arg på?: Mig själv.
Läder eller päls?: (K)läder för min del. Haha. Dåligt skämt. Jag måste nog säga läder, eftersom jag har skor i detta material. I övrigt ser jag dock gärna att man undviker dessa material om man kan.
Tycker du att det är djurplågeri att ha djur i bur hemma?: Alltså... Snälla. Jaa det är det. Skulle du vilja bo i en låda?
Berätta vilket sko-par som är dina favoriter!: Mitt senaste inköp: mina mystofflor från IKEA som är skrämmande lika de blå plastskydd man har på sig på typ sjukhus.
Hur vill du vara när du blir gammal?: Snygg och viril. Och in-action so to speak.
Vad hade du helst gjort, gått i skola eller jobbat?: Jag gillar att plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback