Ja, då var det klart!

Jag googlade på min önskelista... Så här kommer den!

Min Önskelista!


Detta är vad jag önskar mig:

  • 1-2 biljetter till hultsfredsfestivalen 2004
  • Bedrägerihandboken av Kevin Mitnick
  • Tarotkort
  • Pingu gosedjur mellan
  • Pinge Pingvin badbok
  • Datorväska Samsonite
  • Digital VideoKamera
  • Adobe Illustrator och Indesign
  • Cd-skivor: valfria cds med: System of a down, Electric 6, The knife, Kittie
  • Cd-skivor: Chicago - Complete Greatest Hits, Radiohead - Amnesiac
  • DVD RW och CD RW skivor
  • Strumpor! tubsocka som ankelsocka bara de kommer i BIGPACK och har bra kvalité!
  • Fursten av Niccolo Machiavelli
  • Bärbar CD/mp3-spelare
  • Minidisc/mp3 spelare
  • presentkort i följande affärer: H&M, JC eller Gul och Blå
  • 1 Kabinhake i nån glad färg
(Källa: http://www.angelfire.com/scary/wishlist/ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback