Ett litet statement

Eftersom Mik trodde jag hade kilovis med hemligheter då jag "ljugit" om min sena hemkomst i lördags (eller kanske borde skriva söndags) så skriver jag därför detta "statement" eller klargörande eller vad ni nu vill kalla det.

Hemligheter? Detaljer? Nej, så smaskigt är icke fallet. Jag jobbade på kåren (
hade jag inte skrivit det klart och tydligt i en tidigare blogg?!) och efterfestade till nio. Sedan av någon anledning fick jag för mig att jag kom hem tre timmar tidigare än jag faktiskt gjorde och sa denna felaktiga tid till mina grannar - som blev mäkta imponerade av den låååånga efterfesten...

...som i själva verket faktiskt var tre timmar längre.

Det var den roligaste efterfest jag varit på. Jag ville inte gå därifrån. Vi sjöng och dansade (med viss modifikation på själva dansen, men vi gjorde vad vi kunde) till allsköns musikvideos ifrån det ljuva nittiotal. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback