Attberopå tv...

När jag var i Stockholm i helgen var jag på SVT och såg Peter Jihdes nya talkshow. Tuva Novotny var jättesöt. Caroline af Ugglas tog plats. Det var trevligt.

Jag och Sofie gick efter showen ut i "korridoren" (man kan även kalla det "skitstora hallen") för att leta reda på den toalett jag noterat fanns någonstans på vägen från där vi kom. På första vändan hittade vi den inte. Men vi hittade däremot lite scenografi till ExtraExtra och Sportspegeln. Jag provsatt båda, så nu kan man säga att jag suttit i panelen till båda dessa program. Skithäftigt, eller hur!

Sedan hittade vi toalettskylten igen. Min toalett svajade och lät konstigt, så jag trodde den skulle ramla omkull. Blev skitskraj! (Ha ha.) Den ramlade inte.

Därefter fick jag se en annan sida av tv-världen. Och en närbild på Tuvas bröst. Haha! (Undrar vad hon själv tyckte om programet.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback