Operation: Datalagning

I morse fungerade inte min dator. Gissa om jag blev nervös! Har ju inte haft datorn hemma särskilt länge sedan jag fick tillbaka den. Okej, en månad eller två. Men ändå! Den innehåller en stor del av mitt liv, och är ganska viktig för mig.

Ringde supporten och talade länge och väl med karln i telefon. Åtminstone i en sisådär 20-25 minuter. Detta resulterade i att jag fick lov att öppna upp chassit en smula (min dator hade en dörr på ena sidan, och det var ju väldigt praktiskt tyckte jag!) och pilla på lite kablar. Min mor har lärt mig att man ska agera lite mer okunnig än vad man är när man talar med datasupporter. Så det gjorde jag!

Anyways. Datorn fungerar igen. Det var förhoppningsvis sladden till hårddisken som glappade lite. Annars visste inte han heller.



Insåg just hur otroligt sned min växt jag fick utav pappa till min födelsedag är. Det har den väl inte varit innan... Eller?


Blomfan
Växtfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback