Snälla, snälla, snälla...

Jag tycker låten är bra, och gillar Caroline af Ugglas även om jag kan tycka hennes spasmer känns lite jobbiga att titta på ibland. Tittade runt lite på Aftonbladet, där det stod att hon "trotsar läkarnas order" efter den bilolycka hon tydligen varit med i. Det enda i artikeln jag kunde fokusera på var bilden. Varför väljer de en sådan bild? Och framför allt: hur kunde de missa att inte skriva ett ord om "troschock" e dyl? Det får ju alla kändisar höra så snart kjolen viftar till (t ex Laila i genrepet inför Let's dance)...



Och vad är egentligen fenomenet "troschock"? Vem blir chockad av en trosa/kalsong?
Nä. Kanske en kön-chock hade fått mig rynka på ögonbrynet, men jag tycker inte det är något chockartat med underkläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback