Har ni en strumpa?

Nu har jag ägnat två värdelösa inlägg åt att beklaga mig över min stackars bil.
Det tänkte jag fortsätta med.

Snälla Martinsson ställde upp, och erbjöd sig att hjälpa mig med bogseringen. Först köpte vi bogserlina och sedan satte vi av mot -icke nämnt varuhus- för att hämta bilen. Vi började putta ut bilen (för att få ut den ur parkeringstillståndet och lättare kunna applicera bogseringslinan), och snart fick vi lite assistans (tack, okända människor!). En person frågade vad som var fel med bilen. Fläktremmen. Då blev han till sig och frågade om någon hade en strumpa.

HAHAHAHA!

Jag förmodar att han inte var bilmekaniker. Eller är det något okänt knep?
I vart fall: aldrig i livet att jag kör med en strumpa i motorn.

Skulle du?

Kommentarer
Postat av: lera

Vågar du, vågar jag?

2009-03-16 @ 18:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback