Time goes by so slowly for those who wait

Sitter i soffan och väntar på att klockan ska gå så jag kan åka till jobbet. Det är det värsta med att börja på eftermiddagen - man kan nästan inte göra något av dagen. Bara vänta på att åka iväg. Fast idag börjar jag åtminstone klockan 12. Vilket å sin sida är dåligt för då "missar" jag TVÅ riktiga mål mat. Lunch & middag.
Missförstå mig inte - jag kommer att ta med mig mackor och bananer att äta och dricka - men jag vill ju ha RIKTIG mat! Kanske slänger i mig något innan jag kör hemifrån, men eftersom jag åt frukost nyss känns det lite onödigt. Måste ju åka om en timme.

Så, jaha. Nu kommer jag sitta här en stund och tycka att allt är segt. Sen kommer klockan att på något magiskt sätt gå skitfort, så jag knappt hinner göra mig färdig och iordning innan jag måste dra.

Ge mig ett vanligt 9-5-jobb tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback