Snart är ett relativt begrepp

Snart är jag färdig med min utbildning. Det sa jag nog även för ett år sedan, men nu är jag desto närmare. Började näst-, och nästnäst sista kurserna i måndags. Och jävlar vad det känns bra!
Det kanske är svårt för dig att förstå min situation. Tänk dig att du gått tre år i gymnasiet. I 1:an råkade du missa ett av de ämnen du har lätt för (kanske bild, kanske matte, kanske idrott, vad vet jag) och måste ta igen det i slutet. Det är ungefär där jag står. Fast på universitetsnivå då, förstås så det är ju inte riktigt matte A jag läser. Men i jämförelse med vad jag redan klarat av under min studietid är detta inte det värsta.

Så jag hoppas och tror att detta ska gå både smidigt och bra.
Håll tummarna för mig!

Ingenjörsringar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback