My precious!

Datajäveln dog. Slocknade. Bara sådär, när jag var mitt uppe i allt jag höll på med. Skulle kunnat ha reagerat ungefär som Robinson-Jarmo reagerade mitt i tävlingen. Tänkte att det var virus. Säkert en hel hög med maskar, hästar och allt vad som nu finns att välja på. On-knappen reagerade inte på mitt kommando heller.

Jag avvjärde Jarmo-attacken och kände lite på datorn istället. Den var bara förbaskat överhettad. Gött! Slog igen, väntade 5 minuter, öppnade och pressade på on med mina magiska fingrar. Och jävlar va gött det var att höra surret köra igång.

Så nu ligger jag med datorn i knät i mitt nystädade kök. Måste nämligen ligga ner efter alla bullar jag ätit. Kommer nog inte att kunna somna än på ett tag, tack vare sockerkicken. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback