Gravidmage och bebisfötter

I did it again. Drömde att jag var gravid. Och som vanligt när jag drömt såna drömmar så saknar jag gravidmagen när jag vaknar. Det känns så tomt utan den plötsligt.

Denna gång var nog bebisen lite väl välutvecklad i tidigt stadie. Magen var inte så särskilt stor, men ungen kunde ändå trycka ut sin lilla stjärt och svanskota så det syndes på magen. Det var ganska kul. Sen när bebisfötterna ramlade ner på låren blev jag ganska skärrad. What the fuck?! Nu snackar vi inte fotavtryck på magen, utan hela fötter som dinglade. De var omsvepta i lite maghud förstås, men inte mycket eftersom man kunde se alla konturer. Alla andra reagerade dock helt normalt på detta fenomen. Så vad vet jag, det kanske är vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback