Vad gjorde du år 2001?

Vid lunch:
Igårkväll var vi uppe sent. Några av killarna sprang (halv) näck och åkte kana i leran. Moget!
Fick astmaanfall mitt i natten och var tvungen att gå ut och sätta mig ett tag. Fan vad mörkt det var ute! Andades lite och somnade om sedan.

Käkade frukost, och därefter var det dags för aktiviteter. Vi lekte lite "lita på varandra"-lekar. Jag hatar dom, men det gick bra ändå. Vi skrattade lite till och med! Vädret sög.

På vägen ut ur ladan där vi lekt sa någon något om att någon attackerat USA. Yeah right, tänkte vi. Eller hur att det hänt! Sluta ljug liksom.

Vi ska snart packa in våra saker i bilen och åka hemåt. Lite sorgligt att vi redan är klara här på Brevik. Hade gärna provat på lite fler äventyrsgrejer!

Hemma:

Är hemma nu.
I bilen var radion på hela tiden. När nyheterna igång tjatade vi lite på att få byta radiokanal (hata nyheter!!!) men det ville inte lärarn. Fan också. Vi fick inte ens prata med varandra bara för att hon ville lyssna. Jävla snålis.
Dom pratade om USA och attacken. Jag orkade inte lyssna, men uppenbarligen hade den som sa det där imorse inte ljugit.

När jag kom hem slog jag på tvn. Om och om igen fick man se hur flygplanet störtade in i tornen, hur det brann och ur panikslagna folk var. Om och om igen. Känner mig totalt lamslagen och vet inte vad jag ska göra.

Fortsätter att titta på krascherna på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback