Ja, det blir liksom inte tid till annat

Jag har påstått det förr, och jag vill nog drista mig till att göra det igen:

Jag lever ett hektiskt liv!


Yes. Det är minsann inte lätt att faddra, tentaplugga, gå på föreläsningar och leva samtidigt.
Mitt hem ser ut som sju svåra år. Det är väl i och för sig inget superovanligt, men nu ser det förjävligt ut på grund av att köksbordet står i mitten av rummet, och det är massvis med äckliga burkar och flaskor överallt. Och eftersom jag knappt hinner vara hemma (med andra ord: göra annat än att vara fadder) hinner jag inte städa. Och eftersom jag knappt hinner vara hemma (samma parentes även här) så vill jag inte använda min lediga tid till att städa heller för den delen.

Jag hatar maten jag äter när jag lever såhär.

Idag har jag ätit soppa (jag var egentligen sugen på pasta) och en baguette (som jag egentligen inte alls var sugen på, men jag var hungrig och despo). Hur jävla trist är inte det?!
Vad åt jag igår? Finmacka från danskans till frulle (att jämföras med baguette) och soppa till lunch. Middag = sittningskäk.
Vad åt jag i förrgår? Äcklig köpesushi från Maxi (jag skäms över detta, men jag var tvungen att prova) och sittningskäk till middag.

NI SER! DET ÄR ÅT HELVETE!!!
(Jag förtjänar översaltad fetsliskmat från Frasses/Sibylla/McD/BK/Max/valfri pizzeria!)

Jag hinner knappt plugga heller. Men å andra sidan gjorde jag en övningstenta tidigare i veckan, och den var så lätt att jag skrattade mig igenom svaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback