I was born to be a gnäll-SPIIK

Någon måste ju ta på sig den titeln till och från. Och nu är det tydligen min outnämnda uppgift här i livet. Det enda jag gör är att klaga.

Ett litet pot purri på olika saker jag sagt, tänkt osv den senaste veckan:
  • Jag är trött.
  • Jag är hungrig.
  • Åååååh, faaaaan.
  • Jag mår illa.
  • Jag har trasiga skor.
  • Jag vet inte vad jag ska dricka.
  • Jag har tråkigt.
  • Vilken äcklig mat.
  • Jag har ont i nacken.
  • Jag har inte tid.
  • Min overall luktar öl.
  • Det är så stökigt.
  • Det blåser.
  • Jag är svettig.
  • Jag har klimakteriesvallningar.
  • Jag hittar inte [valfri sak].
  • Jag är seg.
  • Vilken dålig låt.
  • Jag orkar inte.

Det enda jag inte gnäller över, det är nog pengar. Alltid något positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback