Är du rädd för döden?

Jag var kanske en halvmeter bakom det rådjur som hoppade upp framför bilen. Med andra ord: rådjuret skuttade skrämt förbi bara en liten liten bit ifrån bilens motor.

Det var det värsta jag varit med om (och även om själva uttrycket för mig egentligen är roligt, så var det faktiskt så!) och jag satt på helspänn därefter. Vilken adrenalinrush det var! Riktigt jobbig situation, och mitt rädsleskri kvävdes till något kväkigt mesutrop.

Ingen skadades. Ingen dog. End of story.

Jag undrar bara: vem var räddast? Djuret, eller jag? (Eller min mor?)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du haft en trevlig dag! :D Vad gör du? Kika gärna in i min blogg, kommentera och rösta på min poll om du har tid! :) (behöver din åsikt ;)

Postat av: Fanny

åh jag är rädd för döden :O

2008-06-28 @ 01:27:34
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback