Vem beställde snö?

Det ligger snö på backen här utanför, och jag är inte ett dugg glad över det.

Egentligen har jag en hel drös med saker att vara glad över. Som att mitt fingersår bara blir mindre och mindre, att jag har mina farföräldrars gamla snygga radio, att jag diskade undan massvis med grejer igår, att jag har en superskön soffa, att jag har ett hem och jag lever. Men allt det kommer liksom i skymundan.

På min bärbara dator har jag en hel drös utav viktiga dokument (för såväl studier som framtida sommarjobb) jag behöver komma åt, nu. Men jag kommer inte åt dom. Varför? Den har havererat. Vad som mer finns där och kanske inte kommer att gå rädda vill jag inte tänka på. Det är för ledsamt. Om man säger såhär: jag är skitdålig på att göra backuper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback