Tillfällig gäst i ditt liv

Jonas & jag, vi är så tajta. Vi är bara såååååå tajta. Vi kunde placera oss på första bänk, men eftersom Jonas & jag är sååååå tajta kände vi att vi behövde lite avstånd. Det är tröttsamt med för mycket närhet ibland (och Jonas är ju ändå bara intresserad av killar). För en andra gång var han tillfällig gäst i mitt liv, och jag i hans. Skillnaden ligger väl i att han inte märkte av mig alls (annat än på lönekontot), medan han lämnade några minnesvärda intryck hos mig.

Men Jonas, det är lugnt. Jag ger gärna dig och ditt crew (& ticnet & de geerhallen) lite av mina studentkosor för att få se dig svettas, dricka vatten och skölja kloka ord och sånger över oss.

Kommentarer
Postat av: Maja

Nemmen! Var du också på Gardell igår? Håller med om att det var ruskigt bra. Vart satt du någon stans? pössss

2008-02-09 @ 09:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback