Hur en helt vanlig helg "hemma" kan gå till

Landade i Norrköping mellan två och tre. Somnade. Så kom mor hem, och lite senare lillsyster. Jag fixade käk lite halvhjärtat (de andra fick slutföra skiten) och vi åt. Därefter: Gardell.
Lördag. Storsyster och änglabarn på besök. Mor fixade crepes hela förmiddagen. Av mor fick jag en kastrull & laga-mat-tillhyggen. Av BigJ fick jag ett rivjärn, en brödrost och en visp. Allt ifrån min önskelista. Kan väl aldrig någonsin påminna mig om att jag fått så mycket som jag behövt och skrivit på önskelistan.

Kvällning och jag åkte till far. Hittade & tog saker ifrån F&F's hus. Och bilen ♥. Åt ett par mackor, samtalade lite, inkasserade lite B-day cash och åkte hem. Stannade till i Sörping för att titta lite. Hemma hos mor åt jag en pannkaka, halvglodde på Titanic och Flicka med pärlörhänge. Såg inte klart någon av dom.

Söndag. Vaknade sent. I stort sett: packade bil och åkte hem.

Kommentarer
Postat av: josiposi

jag kom hem före mamma... =p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback