Ganska tajmat till klockan 08:00

Nattsömnen har varit fullkomligt ljuvlig. Lite rastlös senaste halvtimmen (innan åtta förstås) men jag ville inte gå upp för tidigt. Inte innan åtta på en lördag, det finns ju bara inte.

Hämtade min säng igår. Eftersom leverantörerna klantade till det blev sängen smutsig på två-tre ställen under frakten (ja, den var inplastad, men plasten gick sönder på dessa ställen). Detta fick jag kompensation för, fick plocka varor för 200kr. Nå, det var väl inte särskilt mycket kanske men jag tycker det dög. Fick nämligen två stycken fina prydnadskuddar. Köpte mig dessutom ett lakan, men måste tvätta bort alla kemikalier innan jag kan sova normalt på detta.

När jag letade rätt på bilden på mina kuddar (se nedan) såg jag att de kostade 129 DKK (för 2 st), vilket blir cirkus 165 kr om man gör lite överslag. Jävlar, vad lurad man blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback