Fy fan vad jag ser ut!

Sjönk ned en smula i stolen/fotöljen jag sitter i. Och fy fan, hur ser jag ut egentligen?!

Brunrosa mjukisbrallor, uppkorvade över hela magen (inte mitt fel, de är stora i midjan och kasar upp varesig jag vill eller ej), blågrön farfarströja med degspill (bakade scones och kladdade lite)... Ja, egentligen var väl min hobo-inspirerade lista slut där. Men vad spelar det för roll om man ser förjäklig ut när man ändå bara vandrar runt och degar hemma för sig själv?!

Fixa stilen själv? Gå till närmaste secondhand och köp lite sönderburna mjukiskläder, låt bli att tvätta håret och viola!




Dags att hoppa in i duschen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha,varför duscha? du förstör ju din look!!
du kunde fått den looken uppkallad efter dej... tänk om alla hade gått omkring med DIN look i vår! uh..hemska tanke,men lite kul va det!
ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback