Det är kallt, jag är omotiverad och känner mig sötsugen

När kände jag mig sötsugen senast? Nej, det händer sannerligen inte ofta. Nu är det nog negerbollar som står högst på craving-listan eftersom jag kom på nyss att jag kunde knåda ihop lite deg och svulla när jag pluggar.

Vilade dessutom förut. Ville inte kliva upp efter de 20 minuterna (jag är väldigt sträng och anser att powernaps/vilopauser får max vara en tredjedels timme). Tur (eller otur) nog ringde telefonen och jag tvingades vakna till. Det var min gamla chef som ringde och så glatt hälsade mig välkommen till årets sommarsäsong. Kul att veta jag har jobb, mindre kul när jag bestämt mig för att vara i Kalmar i sommar. Fast det är klart, jag hade blivit riktigt förvånad om hon inte hört av sig och snarare sagt att jag inte var välkommen.

Nej, jag MÅSTE ta tag i läsandet nu. Bara 400 sidor kvar att läsa ungefär. Fast med alla bilder i boken kanske det landar på 380 istället. (Puh, vilken lättnad!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback