Bovärd & Hyresvärd

Min hyresvärd är snåla, men trevliga ändå. Var nere på bobutiken i fredags och lånade nyckeln till lokalen vi har här i källaren. Ska lämna tillbaka den nu idag (skitsegt, eftersom jag egentligen inte har något ärende nere i stan!).

Hur som haver; igår felanmälde jag min dusch (vattnet rann ner oroväckande dåligt/tidigare hyresgäst har städat DÅLIGT!), och så när jag väntade på att Ellen skulle komma ringde det på dörren. Tänkte att värst vad tidig hon var. Men det var inte Ellen utan min bovärd/husvaktmästare.

Såhär gick det till:

- Hej!
- Hej...
- Jaha, ska du in och fixa lite?
- [tystnad]
Han gick in på toaletten och började mecka. Efter kanske fem minuter, var han klar gick ut ur rummet och in i hallen.
- Jaha, då var jag klar då.
- Ah, okej. Vad bra! Tack så mycket!
- [tystnad]
Bovärden går ut och stänger dörren.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha trevlig bovärd ;)

Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra dag :)

2008-02-25 @ 14:56:12
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback