Jag trivs sjukt bra med grått!

Det kanske känns lite trist att erkänna (eftersom den har så dåligt rykte) men om det är en färg jag verkligen fastnat för så är det GRÅ! I LOVE GRÅ!

Jag klär i grått.
Grått är snyggt.
Jag har en grå mössa som är superskön.
Grått passar bra med blått (som är min riktiga favoritfärg).
Grått och silver är typ samma sak (förutom att den ena blingar lite mer).
Jag valde att ha en grå fondvägg i mitt förra hem (nu är jag lat och orkar inte måla).


När jag var i Portugal hade jag en hel garderob fullproppad med grå kläder! Kändes det som åtminstone.
Dagen till ära har jag på mig en grå tröja, faktiskt.

OCH! Jag har bytt till en lite mer säsongsbetonad bakgrund.

Grått är snyggt helt enkelt. Och stilrent.
Men kanske framförallt: en av mina absoluta favoritfärger!



Intresseklubben antecknar.

Kommentarer
Postat av: Maja

Håller med, grått klär till allt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback