Nu: SEMESTER!

Teste de português é fim. Jag är klar med första etappen av min resa: språkkurs i Lissabon. På måndag åker jag till Faro för att leta nytt hem. Har inte köpt biljetten ännu, men jag är inte orolig. Allt löser sig!

Saker jag INTE kommer att missa:
* As formigas!!! (myror)
* Hundbajset vid ytterdören (och överallt på gatan där jag bor)
* Gaybaren under - när jag vill sova (annars har jag inte så mycket emot den; vi ska dit ikväll!)
* Eeeeh...

... Det slog mig just att jag skrev "missa". Herregud vad internationell jag blivit. Meant to write "sakna" but since I'm (clearly) too much into english thinking I wrote a swenglish version of "miss". Oops!

Hur som helst: det är inte så mycket här jag inte kommer att sakna. Jag sover till och med bra i min säng! (Om man bortser från klubbhelvetet nedanför som envisas med att höja musiken trots att stället är tomt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback