Eu já falto Lisboa!

Sitter på sängkanten (på några kläder...) och väntar på att Nero ska installeras så jag kan bränna skivan med LOMO-pictures. En av våra workshops gick nämligen ut på att fota med LOMO-kameror. Har inte riktigt ork att illustrera/förklara för de som inte hört talas om detta innan just nu. Vi tar det sen.

Har sagt adjö till mina vänner. Och det var SÅ sorgligt! Det känns som om att jag lämnar min familj. Det är inte ofta man är en del av en grupp människor som är i precis samma sits: ensam (tillsammans) i ett nytt land. Det är speciellt. Jag kommer att sakna dom. Vissa kommer jag aldrig se igen (vilket iochförsig kanske inte gör så mycket) men andra kommer jag träffa både i Lissabon, Algarve och kanske på andra ställen. Och internet. Of course.

Skickade iväg svar på några rum-annonser tidigare idag. Har redan fått tre svar. Ett nej (rummet låg 20 km från Faro - smart kärring!) och två positiva. Yahoo! Allt känns already better!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback