Bom dia, Frida!



När jag vaknar på morgonen, sträcker ut min arm och lyfter lite på gardinen... Så är detta vad jag ser! Ain't that just marvelous?!

Behöver jag säga en gång till att jag trivs i denhär lägenheten?

FAKTA
Jag bor med: Andréia, en lärarinna (vet inte vad hon heter) och nästa vecka flyttar även Nelson in. Alla tre portuguiser.
Antal rum i lägenheten (clockwise): Vardagsrum (centrum), Nelsons rum med liten balkong, toalett, badrum/toalett, lärarinnans (pyttelilla) rum utan balkong, Andréias (STORA) rum med balkong, mitt rum med stor balkong samt köket.
Interiör: Vita, stora kakelplattor som golv i hela lägenheten (exkl toaletter och Nelson's rum). Vita väggar. Bruna trädörrar. Mörkbruna möbler. Stora fönster i varje rum med vita gardiner. Inga väggdekorationer, men det ser ändå inte tomt ut (vita väggar), vilket antagligen beror på allt mörkt (möbler, dörrar, dörrkarmar osv...).
Helhetsintryck: Ljus, rymlig och hemtrevlig lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback